sanne rispens

writings

golden girl

Dit is fantastisch. Ik wil deze hele outfit dragen op mijn verjaardagsfeestje, dat ongetwijfeld zal eindigen in nachtcafé Pollux – één van de weinige plekken in Amsterdam waar niemand een wenkbrauw zal optrekken als je binnentreedt in een CRAZY gouden jurk met bijbehorende tulband.

Er zitten ook super enge etalagepoppen aan de bar (hier niet te zien).

De tulband is sowieso ondergewaardeerd. Wellicht gaat de herlancering van Maison Schiaparelli daar verandering in brengen (later meer daarover op hard//hoofd!).

Eén reactie op “golden girl

  1. Margarita
    mei 10, 2012

    Vet! Ik zou het zelf nooit dragen omdat ik echt een mietje ben, maar als een ander het zou dragen zou ik zó jaloers zijn🙂 Het is ook wat anders…🙂

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op mei 9, 2012 door in fashion, Pretty en getagd als .
