sanne rispens

writings

ongewild naakt

Een kleine greep uit de zoektermen waarmee mensen op deze blog terecht komen. Voor degene die zich tot google wendde voor GROTE NEGER BLOOT OP BED moet dit stuk een teleurstelling geweest zijn (hoewel de betreffende foto’s  van Robert Mapplethorpe wellicht in een bepaalde behoefte voorzien), maar wat me echt intrigeert is ONGEWILD NAAKT.

“Ongewild naakt”. Heeft het iets met gedwongen ontkleding te maken? Met de angstdromen waaruit ik zelf nog wel eens zwetend wakker schrik, waarin ik me naakt in de aula van mijn middelbare school bevind om mijn havo-examen opnieuw te doen? Wardrobe malfunctions?

ongewild naakt
grote neger bloot op bed
feminisme

Het is bijna een gedicht. Bovendien heb ik slechtere samenvattingen van mijn inhoudelijke bezigheden gezien.

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op februari 15, 2012 door in overig en getagd als , .
